نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3837
-
الف
+

«بنیامین بهادری» از نقش آفرینی اش در یک فلم جدید خبر داد

«بنیامین بهادری» آوازخوان نامدار ایرانی از فعالیت های جدیدش در عرصه بازیگری سخن گفت.

به گزارش آی فیلم2، «بنیامین بهادری» آوازخوان نامدار ایرانی با حضور در یک برنامه تلویزیونی درپیوند با علت فاصله گرفتنش از دنیای بازیگری و فعالیت های جدیدش در این عرصه سخن گفت.

«بنیامین بهادری» درباره اولین فلم خود گفت: اولین فلمی که من در آن ایفای نقش کردم «سلام بمبئی» بود که بسیار هم آن را دوست داشتم ولی بعد از آن دیگر این حرفه را ادامه ندادم.

وی درخصوص علت ادامه ندادن حرفه بازیگری گفت: پس از این فلم من همراه همسرم برای دیدن خانواده اش به امریکا رفتیم و در آن جا متوجه شدیم که همسرم باردار است و برای اینکه همسرم تنها نباشد، حدود یک سال آنجا ماندیم تا طفلمان به دنیا بیاید. این وقفه زمانی من را یک مقدار از کارهایم جدا کرد.

بهادری درباره جدیدترین فعالیت های خود در عرصه بازیگری گفت: اخیرا در یک فلم سینمایی بازی کردم که به زودی خبرهایش منتشر می‌شود.

«بنیامین بهادری» زاده ۱۸ سنبله/شهریور ۱۳۶۱ در تهران، آهنگساز، آوازخوان و ترانه‌سرای ایران است.

او در ۱۹سالگی به فراگیری گیتار پرداخت و قبل از شروع به کار حرفوی به ترانه‌سرایی می‌پرداخت و سپس آهنگ‌سازی را آغاز کرد. در این مدت در چند پارچه و ترانه با خوانندگان دیگر موسیقی پاپ همکاری داشت و یک آلبوم به نام «گلهای رنگین‌کمان» برای کودکان ساخته و سرانجام با آلبوم ۸۵ آوازخوانی حرفوی را  آغاز کرد.

«بنیامین بهادری» تاکنون پنج آلبوم به نام‌های ۸۵ و ۸۸ ،۹۳، ۹۴ و ... عرضه کرده و چندین پارچه نیز ارائه داده‌است. او در چندین کانسرت در ایران و خارج از ایران به اجرای زنده برنامه پرداخته‌ است.

در بخشی از گفت و گو بهادری درباره دلیل نامگذاری آلبوم هایش با اعداد گفت: آلبوم‌ها را با اعداد نامگذاری کردم و دلیل من این بود که اگر کسی درباره آلبوم‌ها صحبت کند دهه انتشار آن مشخص است.

م ح

نظر شما
ارسال نظر